
Klacht indienen
Heb je een klacht? Laat het ons weten.
Ben je ontevreden over ons?
We werken elke dag aan de best mogelijke zorg. Ben je toch niet tevreden? We luisteren graag naar je ervaring en zoeken samen naar een oplossing. Lukt dat niet, dan kun je een klacht indienen
Heb je hulp nodig bij het indienen van je klacht? Bijvoorbeeld bij het goed opschrijven ervan? Dan kun je terecht bij een onafhankelijke vertrouwenspersoon. Bel ons gerust, dan brengen we je in contact.
Hoe geef je een klacht aan ons door?
- Online – Vul het klachtenformulier in.
- Schriftelijk – Stuur een brief met je klacht naar Postbus 6110, 3130 DC Vlaardingen. Maak een korte samenvatting van je klacht en beschrijf wat je als oplossing zou willen.
Wat kun je verwachten na het indienen van je klacht?
- Binnen 2 weken ontvang je onze reactie voor de oplossing die we voorstellen en mogelijke vervolgstappen.
- Als we nog vragen hebben, neemt de klachtenfunctionaris telefonisch contact met je op. Deze persoon is onafhankelijk en helpt je verder met het oplossen van je klacht.
- Je kunt ervan uitgaan dat we je klacht binnen een maand naar tevredenheid van alle betrokkenen hebben opgepakt en opgelost.
Natuurlijk nemen we je klacht serieus en behandelen deze zorgvuldig en vertrouwelijk.
Wil je meer weten? Download hier de klachtenregeling.
Ik heb een klacht
"*" geeft vereiste velden aan