Wij zoeken per direct een Financiële zorgadministratie collega voor 24 upw!

Wat bieden wij!

  • Het betreft een functie voor 24 uur per week op basis van een dienstverband op locatie Vlaardingen;
  • Een werkplek met zeer diverse en afwisselende werkzaamheden;
  • Een persoonlijk werkklimaat, waar aandacht is voor kwaliteit, onderlinge feedback en persoonlijke ontwikkeling;
  • Een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;

Over onze afdeling

De zorgadministratie maakt onderdeel uit van de afdeling frontoffice en is verantwoordelijk voor de uitvoering van de patiëntenregistratie en verzorgt de declaraties van de geboden zorg. Daarnaast is de Zorgadministratie verantwoordelijk voor het opstellen van de registratierichtlijnen welke worden samengesteld vanuit de wet- en regelgeving (DBC’s).

Kom je langs voor een verfrissende kennismaking? Twijfel je nog en wil je vrijblijvend van gedachten wisselen, dit kan ook buiten kantoortijden. Neem direct contact op met Sultana Soussi op 06 437 743 31!

Over ons

Bij ons begint de zorg altijd bij jou. Jij bent belangrijk. We nemen jouw positieve kanten als vertrekpunt en gaan voor oplossingen die actief en structureel bijdragen aan een snel herstel. We maken hierbij in de breedste zin gebruik van onze eigen én externe expertises. Zo creëren we op maat mogelijkheden die het resultaat bevorderen en verbeteren: waarbij er ruimte ontstaat om anders te denken en sneller vooruitgang te boeken, zodat het jou zo optimaal mogelijk ondersteunt.

Jouw profiel

  • Zorg dragen voor de correcte facturatie voor zorgverzekeraars en particulieren;
  • Verwerken en optimaliseren van alle voorkomende facturatie, retourinformatie en debiteurenbeheer en crediteurenbeheer;
  • Communicatie met en namens de klanten (zorginstellingen, patiënten, gemeenten);
  • Voert standaard periodieke controles uit op de registraties ten behoeve van een correcte declaratie;
  • Achterhaalt ontbrekende gegevens en herstelt fouten in de registraties;
  • Coderen en boeken van facturen;
  • Inkomende kasstromen boeken;
  • Bewaken van de geleverde zorg volgens wettelijke regelingen.

Over CaleidoZorg
CaleidoZorg bestaat uit 8 vestigingen in Nederland voor psychologische hulpverlening (basis- en gespecialiseerde GGZ). We hebben een unieke en persoonlijke aanpak, waarbij jij als individu centraal staat. Zo zorgen we samen dat je weer snel door kan.

Onderdeel uitmaken van CaleidoZorg?

Wil je meer informatie over de functie mail dan direct naar sultana@caleidozorg.nl of App je LinkedIn profiel naar Sultana Soussi via 06 437 743 31. Voor meer informatie over CaleidoZorg kijk je op www.caleidozorg.nl Een sollicitatie mail je naar sultana@caleidozorg.nl

Direct solliciteren? Gebruik het formulier:

Naam
Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 20 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 20 MB.